Czy Polki lubią polskie kosmetyki?

Jeszcze pod koniec lat 90-tych XX wieku linia polskich kosmetyków była bardzo uboga. Kojarzyła się z pozostałościami po PRL. Nie były to kosmetyki, które mogły konkurować z jakością i skutecznością działania, jaką zasypały Polskę zagraniczne koncerny kosmetyczne.

Oszałamiająca reklama z Kopciuszkiem w tle

Panie, którym lata młodości przypadły właśnie na lata 90-te XX wieku, pamiętają reklamę tuszu do rzęs ze współczesnym Kopciuszkiem w tle. Była ona zachwycająca i powodowała, że kobiety marzyły o tym, by zdobyć ten tusz, bez względu na jego cenę. Marka ta obecnie to niższa powłoka średniej półki, cenowo przyjazna kobietom, ale niekoniecznie tak popularna jak w tamtych czasach, kiedy to wydawało się, że tusz z reklamy jest najlepszy na świecie. XXI wiek to inwazja reklam, od których człowiek musi się psychicznie bronić – inaczej będzie narażony na bankructwo. Głód na kosmetyki wywołał falę narodzin polskich firm produkujących własne kosmetyki, które chociaż tańsze, nie ustępują jakością od kosmetyków zachodnich marek. Polki cenią rodzime produkcje i uważają je za istotne w procesie pielęgnowania ich urody. Dzięki krajowym kosmetykom dbanie o urodę stało się prostsze, a nie trzeba też wydawać fortuny na ich zakup.

Comments are closed.